۱۸ پاسخ

من قراره بگیرم از سال جدید😂

من از ۶۸ رسیدم به ۵۶ . اذیت هم نشدم .

من بوتاکس معده انجام دادم راضی بودم تا الان امروز میشه یه ماهه که انجام دادم

من ۱۳کیلو کم کردم عزیزم

قرار بود ماه رمضان کم کنم بیشنرم شدم حالا بعد ماه رمضان ان شاالله

من رژیم فست و رژیم کالری شماری گرفتم توی ده روز بدون احساس گرسنگی و چیزای سخت و اذیت کننده دو کیلو کم کردم حیف نت قطع شد نتونستم ادامه بدم
آخه از چت جی پی تی رژیم می‌گرفتم عالی بود لعنتی

من از ۸۲شدم۶۹
غذا کم کردم و کلن شیرینی جات حذف کردم همین..بدون ورزش

من میخوام رژیم بگیرم ولی چون بچه شیر میدم نمیتونم واقعا سختمه منتظرم تا از شیر بگیرمش و بعد رژیم بگیرم

تو ۳ماه ۱۷کیلو کم کردم

من ۱۷کیلو کم کردم با رژیم دوباره ول کردم اومدم بالا😐😂

قرص لاغری پلاتیم بخورین عالیه
من با بیست تا پنج کیلو کم کردم

چطوری رژیم میگیری؟
با هیچی نخوردن؟

من از ۷۴ شدم ۵۸و ۷۰۰

من ۹۷کیلو بودم شدم ۷۴تا
ولی الانم رژیممم خیلی سخت دارم کم میکنم

من😊😊 تقریبا ۴۰روزه رژیم گرفتم از ۷۴ اومدم ۶۸

من تو ۵ماه۶/۷کیلو کم کردم
خیلی ظاهری لاغر شدم
غصه زیاد بخوری مث من لاغر میشی🫣

من رژیم میگیرم اما وزن کم نمیکنم خسته شدم حتی با قرص و آمپول
کم آوردم دیگه

دقیقا منم اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان مهتا و نی نی مامان مهتا و نی نی هفته هفتم بارداری