البته من روز قبلش نزدیکی داشتم، نمیدونم شاید از اون بوده. بعد معاینه ک شدم ماما بیمارستان گفت عفونت دارم
منم همیطور شدم واس من حالا خونریزی بود اندازه ی نصف استکان بعد قط شد. کلی سونو و معاینه چیزی نبود .نمیدونم از چی بود.ی دوسه روز شیاف زدم و استراحت بعد ول کردم.دلیلشم نفهمیدبم
دیواره کنار واژن نازک میشه ممکنه باعث لکه بینی شده باشه
نزدیکی نداشتی؟
منم همینطور شدم هفته گذشته، لکه بینی داشتم. رفتم بیمارستان گفتن دهانه رحم بستس، سونو هم دادم مشکلی نبود. واسه منم شیاف پروژسترون تجویز کردن، من دوتا گذاشتم دیگه ادامه ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.