ینی با شیاف خونریزی و لکه بینی قطع میشه؟

۴ پاسخ

منم سابقه سقط داشتم ،،این سری تا 3 ماهگی لکه بینی داشتم با شیاف پروژسترون حل شد فقط بعد شیاف ی ربع ب پشت دراز بکش استرس هم نگیر

سوال منم هست🥲یکی دوهفتس درگیرشم

اره عزیزم اگر لکه بینی و خونریزی داری روزی دوبار بزن هر ۱۲ساعت و استراحت کن قطع میشه منم اینجوری بودم البته ماه های اول

اره مرتب هر شب بذاری قط میشه

سوال های مرتبط