منم سابقه سقط داشتم ،،این سری تا 3 ماهگی لکه بینی داشتم با شیاف پروژسترون حل شد فقط بعد شیاف ی ربع ب پشت دراز بکش استرس هم نگیر
سوال منم هست🥲یکی دوهفتس درگیرشم
اره عزیزم اگر لکه بینی و خونریزی داری روزی دوبار بزن هر ۱۲ساعت و استراحت کن قطع میشه منم اینجوری بودم البته ماه های اول
اره مرتب هر شب بذاری قط میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.