شما برا دکتراتون هدیه بردین بعده زایمان؟

۷ پاسخ

دکترم زیرمیزی نمیگیره شاید گل و شیرینی بردم

چه هدیه ای
همشون به من ظلم کردن هدیه بخوره تو سرشون
اون ذاتا تو زایمانش تو زیر میزی هدیشو میگیره

هدیه بالاتر از زیر میزی؟🤣 خودشون میرن هر چی دوست داشتن باهاش میخرن
تو مطب دکتر من پر از گله . فکر کنم همشو هدیه آوردن براش

من بردم

بیکاری بابا
ولی ایده میخوای
چندروز پیش یه خانوم برا دکترش یه گلدون گل اورده بود با یه جعبه شیرینی

منکه هم برا منشی هم دکتر هم ماما همراهم میبرم

نه بابا ۳۵تومن زیرمیزی میگیره🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط

مامان fandogh maman❤️ مامان fandogh maman❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا و‌ساحل مامان دریا و‌ساحل ۱۰ ماهگی
مامان شاهان طلا💙💛 مامان شاهان طلا💙💛 ۷ ماهگی