دکترم زیرمیزی نمیگیره شاید گل و شیرینی بردم
چه هدیه ای
همشون به من ظلم کردن هدیه بخوره تو سرشون
اون ذاتا تو زایمانش تو زیر میزی هدیشو میگیره
هدیه بالاتر از زیر میزی؟🤣 خودشون میرن هر چی دوست داشتن باهاش میخرن
تو مطب دکتر من پر از گله . فکر کنم همشو هدیه آوردن براش
من بردم
بیکاری بابا
ولی ایده میخوای
چندروز پیش یه خانوم برا دکترش یه گلدون گل اورده بود با یه جعبه شیرینی
منکه هم برا منشی هم دکتر هم ماما همراهم میبرم
نه بابا ۳۵تومن زیرمیزی میگیره🤦🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.