برای من 5و6خیلی زودگذشت الانم که تو7ماهم داره زودمیگذره😂
من تا الان برام زود گذشت ولی از وقتی وارد 7 شدم تمام دردهای دنیا اومد سراغم 😐
نفس تنگی
ترشی معده
حالت تهوع
سر درد
پا درد
بی حالی
همون اولاش دیگه وارد هفت میشی نمیره 😅😅
ماه ۶ برای من خدارشکر زود گذشت یه هفته دیگه مونده وارد ۷بشم البته کلی سخت بود ولی گذشت
ماه اخر واقعا خیلی سخت میگذره
من شنیدم ماه آخر اصلا نمیگذره😐
ماه اول که خبر نداری حامله ای😅😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.