۷ پاسخ

برای من 5و6خیلی زودگذشت الانم که تو7ماهم داره زودمیگذره😂

من تا الان برام زود گذشت ولی از وقتی وارد 7 شدم تمام دردهای دنیا اومد سراغم 😐
نفس تنگی
ترشی معده
حالت تهوع
سر درد
پا درد
بی حالی

همون اولاش دیگه وارد هفت میشی نمیره 😅😅

ماه ۶ برای من خدارشکر زود گذشت یه هفته دیگه مونده وارد ۷بشم البته کلی سخت بود ولی گذشت

ماه اخر واقعا خیلی سخت میگذره

من شنیدم ماه آخر اصلا نمیگذره😐

ماه اول که خبر نداری حامله ای😅😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۱ ماهگی