این قرص امگا ۳ خوبه ؟؟؟
خودم ازاد خریدم
هفته ای ۲ تا بخورم یا ۳ تا ؟؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

دقت کن بدون جیوه باشه

دکتر به من داده هفته ای دوتا بعد از ناهار

چراسرخود وقتی دکتر نگفتع ویتامین میخورید
نمیدونید ضرر داره سرخود

ببخش سوالم بی ربطه شما که ناخن داری دکترت نگفته ضرر داره؟اخه منم داشتم از اول بارداری همسرم گیرداد که بکنشون برا بچه ضرر داره منم کندم دیگه از دکترمم نپرسیدم خواستم ببینم شما پرسیدی؟😂

من دکترم داده بهم یک روز درمیون میخورم

اره خیلی خوبه فقط عزیزم بدون جیوه اش بخر حتما

اینا فک کنم ایرانیه هرروز من میخوردم .. بعد عوضش کردم یکی دیگه گرفتم اونو روز درمیون میخوردم و واقعا احساس می‌کردم امگا ۳ میخورم ..اینی ک دستته رو میخوردم اصلا مزه و بوی ماهی حس نمیکردم ولی اینی ک میخورم قشنگ اگ ترش کنم مزه ماهی میده

اگه بارداری باید بدون جیوه بخوری

آزاد چند خریدی؟!

ب منم دکتر گفت هفته ای دوتا بخور

سلام آجی من 36هفته ام اشکال نداره ناخن بکارم؟

چرا میخایی بخوری؟

برا من هرروز گفته بخورم ازینا

من دکترم داده روز درمیون میخورم

سوال های مرتبط