دختر بزرگه من از کف پا گرفته بودن بالا بود تکرار کردم عددش ۶۴ بود ولی دوباره تکرار کردم پایین بود ولی از همون موقع تا الان که ۹ سالشه دارو میخوره
همون کف پایی ک تو بهداشت میگیرن جوابش اومد دید تیروئید داره؟
احتمالا داروی تیروئید تجویز کنن
من از دکتر بهداشت پرسیدم گفت باید لووتیروکسین رو تو اب حل کرد و به بچه داد
تکرار دوباره کردید؟
دختر منم بالاست
خودتون دوران بارداری تیرویید داشتین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.