۶ پاسخ

دخترایه من دوتاشون از بیمارستان اوردم قشنگ لبخند میژدن بهمون
حرف میزدیم باهاشون لیخند میزدن
مامانم میکه خودمم‌ اژ روژ‌اول میخندیدم

از من هنوز۳۶روزشه یعنی چهار روز دیگه واکنش نشون میده

دقیقااااا پسر منم ♥️😍

ای جانم

ای جانم.ماشااالا چقد شبیه دخترته

ای جان عزیزممم

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی