نظر دکترا باهم فرق داره عزیزم
نظر دکترتون مهمه
مشکل اینه اینجا همه دکتر شدن و نسخه میپیچن در حالی که علمشو ندارن
ن بابا خوبی زیر ۱۰۰ بده
من قند دو ساعتم ۱۶۰بود گف قند و شکر و ماکارونی این رو قطع کن
۹۳ میگن لب مرز
منم چکاپ اولیه انقد بود
برنج نون اینا میخوردم
ولی چای تلخ شیرینی شکلات نه
من ۹۹ بودم رفتم پیش متخصص گفت برای خانم های باردار،تا ۹۵ اوکیه ،بعدش به من گفت هر چیزی که با شکر درست میشه رو حذف کن و برنج،ماکارونی،سیب زمینی و نون رو هم کم کن
من باز دکترم ۹۰ بود گفت ۹۲ دیگ لب مرزه الان ولی کم شده
خوبه دیگه حرف بقیه رو ولش همه برای خودشون دکترن تو به حرف دکترت گوش کن
خدای میگی دلم خوش کردی برای من ۹۲ گفتم ی کلوچه میخورم با شیر همونم گفت نخور بااسترس ی میوه غذا میخورم
برای من قند ناشتام ۹۷ بود متفورمین برام نوشت بعد ده روز ازمایش تکرار کردم شد ۸۷ هنوز متفورمین میخورم
بنظرت اینجا بهتر میدونن یا دکترت؟ما هیچکدوم تخصص دکتر رو ک نداریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.