۹ پاسخ

من خودم درد داشته باشم برام مهم نیست
بچم حتی پاش به میز بخوره اینطور فکرا میاد سراغم

منم خون گریه میکنم ک بعد من دخترمو کی بزرگ میکنه

آخ منم همینم همش فکری بد و منفی میکنم

ن بابا با مریضی عادی برخورد کن طبیعی

من خیلی شدید ولی برای بچه هام اینطورم میخوام برم دکتر

من من من

اره من ازدیروزاستخوان پاهام در می‌کنه
همش میگم نکنه ی چیزخطرناکی باشه بمیرم

منم اینجوریممممم.😖.

آره من هم اینجوریم

سوال های مرتبط