باید چرک خشککن بخوره، منم دختراماینجوری شدن
چون دفعه قبلی دوتا دکتر بردم خوب نشدن حتی با ازیترومایسین، تنها چیزی که خوبشون کرد بعداز۳ هفته مریضی. آموکسی کلاو بود، همراه با کوریزان
عزیزم دارو نمیشه گفت چیزی بهش بدی هنوز کوچیک
کیدوفست برای ابریزش خوبه
همون پلارژین خوبه دیگ باید چند روز بگذره تا بهتر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.