۵ پاسخ

بنظر من ول کن تا بیست روز هم بگذره تا ببینیم چی میخاد سرمون بیاد

من سزارینی بودم ولی مهمترین چیز تمرین نفس کشیدنه
باید رو دم و بازدمت کار کنی

خوردن اناناس وخرما ..ورزش های لگنی روتوپ ...چرخشی وپروانه ...نزدیکی ..حالت سجد رفتن وچرخوندن لنگ به حالت ررکوع

من یه جایی خوندم برای زایمان طبیعی
نوک سینه هاتو با روغن اسطوخودوس ماساژ بده
پیاده روی داشته باش
رو صندلی برعکس بشین
کل خونه رو با جارو دستی جارو بکش

پله و پیادت روی زیاد

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙👑 مامان شاهان💙👑 ۱۰ ماهگی