۱ پاسخ

عزیزم مث درد پریودی میمونه میگیره ول میکنه اولش یکم میگیره بعد ول میکنه بعد که نزدیک به زایمان میشه تایم دردش بیشتره تایم بی دردی کمتر تا زایمان کنی
ولی خب شدیدتر از پریوده

سوال های مرتبط