سلام ارمایش گلوکز با سونوی رشدو چند هفته انجام میدن

۵ پاسخ

الان دیدم تاریخ ویزیت بعدیم میشه ۲۹ هفته
تازه دکتر بنویسه بعدش باید برم

کلوکز ۲۶
رشد ۳۰

گلوکز هفته ۲۴ تا ۲۸ وقت هست
سونو رشد هفته ۲۸ تا ۳۲

گلوکز ۲۴ هفته دکترم گف انجام دادم
۴ روز پیش
سونو رشد هم گف بعد از عید مینویسم برات الان زوده

گلوکز رو دکتر برای من ۲۴ هفته نوشت

سوال های مرتبط

مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵فرهام مامان 🩵فرهام ۹ ماهگی