خانما تو اش اسفناج باشه بخوریم بده ؟

۵ پاسخ

ن خوبه عزیزم

اسفناج عالیه واستون

نه برا چی؟ بعدم حتی اگه چیزی خوب نباشه با یه بار دوبار چیزی نمیشه عزیزم

نه چرا بد باشه

نه اسفناج که خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریا و جانان مامان آریا و جانان ۷ ماهگی
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس هفته بیست‌وهفتم بارداری