عزبزم برا طعم دار شدنش هرچی میزنی بزن ولی بنظرم مهمم ترین ماده مرینه کردن ماهی، لیموترشه
من پودر سیر پیاز زردچوبه فلفل سیاه نمک آخرشم یکم لیمو تازه میزنم
پیاز خلالی،فلفل دلمه ای خلالی، پول بیبر، فلفل سباه، زردچوبه، نمک، ابلیمو و یکم زعفران میزنم و روش نایلون میزنم و میزارم یکی دو ساعت بمونه بعد ماهی هارواز پیاز جدا میکنم و میزارم سرخ بشه بعدش که دو طرفش یکم سرخ شد پیازایی ک باهاش طعم دار شده رو میریزم کنارش و میزارم باهم اروم سرخ بشن بعد اون آخرا یکم روی هر تیکه ماهی کره میزارم و زیرشو خاموش میکنم
محشرررر میشه
بنظر من سرخ کردش خوشمزه تره کنارش هم گوجه سرخ کنی اوووف روزه ام دلم خواست😆
همینطور سرخ میکنم
من اگ ماهی کوچیک باشه تیکه تیکه میکنم و همینطوری سرخ میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.