۹ پاسخ

وا چی بشه

هچی نداره من دیشب خوردم

نشون جونت

نه چیزی نمیشه منم خوردم امروز نوشجونت

اگه قند نداشته باشی اشکال نداره

من چون اب دور جنینم کم شده مرتب میخورم

نه بخور از گرمی و زردیه بچه هم جلو گیری میکنه

نمیدونم میگن انقباض داره و ازاین حرفا

نه چی بشه

سوال های مرتبط

مامان معجزم👶🏻💗 مامان معجزم👶🏻💗 ۴ ماهگی
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد