خانما هندونه خوردن مگه ایرادی داره ؟

۱۴ پاسخ

اگه قند داشته باشی عاره

نه من که خیلی میخورم به شوهرم سهم گوسفندام بخورر🤣🥴

دکتر برا زردی دخترم گفت هندونه بخور

منکه می‌خورم

من خیلی دوست دارم و زیاد میخوردم
ولی از قندم میترسم😭

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ دارم تو روبیکا معتبر دارم
لباس نوزادی با کیفیت میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هر روزه و فوری هست
ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

من که میخورم

اگه قند نداری بخور

من ی بار خوردم دیگ اسهال منو کشت😂😂😂زیادروی کرده بودم

سردی می‌کنه زیاد نخوری بهتره

نه خیلی هم خوبه

نه خیلیم خوبه اوکیه
فقط شنیدم میگن آب دور جنینو زیاد میکنه
خربزه طالبی هندونه

نه عزیزم خیلیم کیف میده،ولی زیاده روی خوب نیس چون میزان قندش بالاس

به اندازه نه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🌕 مامان ماهلین🌕 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۲ ماهگی