۱۲ پاسخ

مصرف و چرا ولی کصرف و نه😂

من دکتر تا 12,هفته داد

تا سه ماه اول
اما الان که با وجود دو قرص آهن بازم ذخیره آهنم پایینه دکتر دوباره برام تجویز کرد که روزی یکی بخورم

فک کنم من تا 12 هفته خوردم دکتر گفت بعد تبدیل شد به آهن

۱۶هفته بعدش نباید بخوریم

تا 17 هفته

تا ۱۸ هفته بهم داد

تا سه ماهه اول دکتر به من داد بعدش دیگ مولتی ویتامین . دی. کلسیم داد

تا ۱۸ هفته بعد که اهن شروع کردی دیگه باید فو لیک اسید نخوری

تا ۱۶ هفته عزیزم

۱۶هفته

من تا ۱۲ هفته دکترم تجویز‌کرد

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد