سلام چیکار کردین درد گرفتین

۵ پاسخ

سلام یه روز دیگه صبر کن خواهر

پیاده روی خیلی زیاد

بنام خدا آمپول فشار

نهه😩💔

صبر کن اون ور سال ب دنیا بیاری اگ درد نداری استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی