خانما با بچه دوماهه رو میشه بیرون برد؟

۱۵ پاسخ

اگه هوا خوب باشه اره

اگه هوا خوبه ببر آره

منکه دو روزه باهاش میرم خیابون عصرا

من فقط دکتر بردم، یبار خونه بابام و پدرهمسرم دیگه نمیرم تا یکم بیشتر جون بگیره یا حداقل واکسن دوماهگیش رو بزنه

من از پونزده روزگی همجا بردم

منم دوسه بار دکتر بردم یه بارم بازار

من بچم ۲۰ روزه بشه میخوام برم شهرستان

من همش بیرون بردم

من بیرون نبردم تا حالا نبری بهتره

من میبرم

من تا ۳ماهگی‌جایی نمیبردمش

اره گلم من از ۱۰روزگی همه جا بردمش

من نبردم

مم نمیبرم

نه من تا الان بیرون نبردم بجز خونه مادرم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری