۵ پاسخ

نه گلم گرمه من وقتی توی ماشین هستم یه دوشک کوچیک دارم میبرم میزارم روش که اذیت نشع

من که با تیشرت شلوارک میبرم بیرون خیلی گرمه

نه بابا خیلی گرمه که ی پتو دور پیچ ببر باخودت اگه دیدی سردش شد بپیچ بهش

نه خیلی گرمه البته تهران که اینجوری من حتی کلاه آفتابی سرش میکنم

آره چون حتی اگه دورش نپیچی برای زیرش بگیر ک جون بچه درد نگیره

سوال های مرتبط