پوشک# نی نی#.

تصویر
۶ پاسخ

بدون سر و صدا زنگ بزن اعلام کن به پلیس. داد و بیداد کنی باهات دشمن میشن

زنگ بزن حتما گزارششو بده
چه کاریه

زنگ بزن به 113 یا 114 بگو

خودت هیچی نگو‌فق زنگ بزن گزارش بده چون بعد اگ بفهمن تویی باهات دشمنی مبکنن

امشب زنگ بزن۱۱۰ میان میبرنش اشغال
سرو صدا نکن دشمنی میکنن

نیازی نیست بگی جاسوسه همین که زنگ بزنی پلیس بگی اینکارو میکنه مردم آزاری حساب میشه چوب تو ماتحتش میکنن😂

سوال های مرتبط

مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ سالگی
مامان علیسان 👶🏻♥️ مامان علیسان 👶🏻♥️ ۲ سالگی
مامان فسقلی ها🍼🩵💖 مامان فسقلی ها🍼🩵💖 ۲ سالگی