اگه طی ده سال اخیر نزده باشی باید بزنی منم نزدم
دوره اش هر ده ساله.
من سر دختر اولم زدم با پسرم که الآن یک ماهه است.
عوارض نداشته برام.
آره من از بهداشت پرسیدم گفت بچه ممکنه به خاک حساسیت پیدا کنه نزنی اذیت میشه
من یادمرف بزنم ولی بهتره بزنید محافظت میکنه شمارو در برابر بیماری و...
منم زدم چون بیشتر از ده سال بود نزده بودم
اگه ده سال پیش تا الان نزده باشی بله حتما باید زد چون خدایی نکرده نوزاد تو بیمارستان مبتلا به کزاز نوزادی میشه و خطر ناکه عزیزم .
اره چون تیغ جراحی و اینا میزنن خطر نداشته باشه برات
من زدم . دکترم نگفت ولی خود بهداشت گف بزنی بهتره چون اثر واکسن قبلی از بدنت رفته دوازده سال بیشتر گذشته
به من دکتر نامه داد گفت ببر بهداشت برات بزنن
من زدم ولی نمیدونم حتماً باید بزنید یا نه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.