خانما شما غذاهای تند میخورین مشکلی نداره

۶ پاسخ

من یکی دوبار خوردم اوایل مشکلی نداشتم الان دیگه نمیتونم معدم بهم میریزه ولی عادت کردن ب غذای بدون تندی هم خیلی سخته برای من ک کلا روتینه

واسه معده ک خوب نیس. توی بارداریم خوب نیس واسه جنین

من تند نمیتونم بخورم بالا میارم

من خوردم از معده درد دهنم صاف شده بود
قبلا میخوردم چیزیم نمیشد😩

من چن باری خوردم نمیدونم مشکلی داشته یا ن

من قبل از بارداری خیلی میخوردم ولی از وقتی حامله شدم دیگه نخوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری