۳ پاسخ

خانما تو ان تی همه چیم نرمال بود بچه هم ۸۰ درصد گفت دختره . فقط یه کیست ۳ سانتی تو تخمدان راست داشتم قبلاً اصلا نبود کیست بارداریه؟

نه اصلا برنجش قندو می‌بره بالا،غذاهای دیگه هم خوب نیست

من از وقتی باردار شدم نه نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی
مامان نازارَم💕 مامان نازارَم💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه🐥💙🤰 مامان جوجه🐥💙🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری