سلام خانما ویتامین ب 6 رو چه زمانی میخورین؟

۶ پاسخ

بی بی چک منو نگاه کنید تاپیکام بنظرتون باردارم مثل شما هاله دارن

روزی یکی دیگه خودت تنظیم کن چه ساعتی راحتی ک بخوری

من ک میخورم زیاد تاثیرنداره.هفته ای ی بارهم سوزنش رو میزنم وای اصلا ب درد نمیخوره...یه موقع دمیترون نخوریا.اینجام ب حرف کسی گوش نکن خانما میگن ی دونه بخور و ۱۰تابخور.بادکترت هماهنگ شو.من دکترم مجاز کرده ۳تا درروز....دمیترون ممنوعه چون اینجا لب شکری میکنه

هرزمان تهوع داشتی یه دونه در روز مجازه

روزی یک‌مرتبه

من هر 8ساعت میخوردم

سوال های مرتبط

مامان لوس لوسی🫀🧿 مامان لوس لوسی🫀🧿 هفته یازدهم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان السا و تودلی❤️ مامان السا و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته دهم بارداری
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری