۳ پاسخ

از یه سال به بعد

با ماست

از ۸ماهگی بریز تو فرنی شیر موز حتی توی سوپش چون هیچ طعمی نداره

سوال های مرتبط

مامان لیام و تودلی💙 مامان لیام و تودلی💙 هفته نهم بارداری
مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی