۵ پاسخ

من قرص لاکتاول میخورم خیلی خوبه

دلستر
پودر گالاتومید

ببین واس هرکس ی چیزی جوابه
ولی قطره شیرافزا خوبه قرص لاکتاول خیلی خوبه یکم قیمتش بالاس ولی
رازیانه زیره تخم شوید تخم شنبلیه اینارو اسیاب کن با غذات بخور هم نفخ میگیره هم شیرتو زیاد میکنه

خرما و آب هویج و کله پارچه خیلی خوبه
ولی کلا باید بیاد دستتون بعضیا وقتی غذای ابگوشتی میخورن زیاد میشه بعضی برنجی تست باید بکنی تا دستتون بیاد

ماهی بیاح یا گوجه سرخ شده

سوال های مرتبط

مامان 💗پرنسس💗 مامان 💗پرنسس💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی