یبوستم به شدت اذیتم چه قرص و شربتی بخورم دارم میمیرم

۸ پاسخ

لاکسی ژل بخور
شیاف بیزاکودیل عالی فوری مدفوع میکنی

ناشتا صبح گل محمدی دم کن یه استکان بخور

ترنجبین بخر از عطاری از دسشویی درنمیایی

شربت آلومینیوم بگیر بخور

مگنی میلک بخور

اصلا زور نزن ک همو رویید میگیری

لاکسی ژل منو واقعا نجات داده
کاش از اول اینو میخریدم دکترم ی پودر نوشته بود که اصلا خوب نبود

لاکسی ژل

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی