مثبته؟؟؟

#بارداری#فرزندپروری#دورهمی#شیرخشک#تست#iui

تصویر
۲۶ پاسخ

بله مبارکه 😍😍

مبارکه چه علائمی داشتی عزیزم ؟

پسره نی نیت منم سر دخترم بی بی چک پررنگ بود ولی سر این بچم پسره بی بی چک مثل واسه شما کمرنگ بود

روز چندوم انتقاله

مبارکه عزیزم

مبارکه 😍😍 خداروشکر 🤲🏻

عزیزم مشهدی هستی کدوم دکتر میری

بله مبارکه 😍

مبارکه 😍🤩

مباركه مباركههههه خيلي خوشحال شدم واستتتتت خداروشكر😍😍😍😍😍😍😍

مبارکه

مبارک باشه
مال اصفهان هستی واینک دکترت کی بود؟

مبارکه قشنگم😍

بعلههههه

بلهه مبارکه😍

مبارکه عزیزم ❤️

آزمایش بتا هم رفتی بعد ای یو ای ؟؟

مبارکههه

اولین مثبت ۴۰۵😅❤️🤗

ارههههه

اره مبارکه😍

مثبته

مبارکه

مبارکه واس منم دعاکن

یسسسسس😍😍😍😍

ارههه😍😍😍

سوال های مرتبط