۱۱ پاسخ

خوردی اینو؟؟

اره عزیزم خیلی خوبه خودمون کرمونیا میگیم می تخم خوبه برات

اره تخم شیویده

برای پریودی خوبه از عطاری بگیرم منم تو پریودی هم خونریزیم زیاده هم کمر درد و دلدرد دارم

تخم شویده آره من اینو رازیانه و تخم گشنیز رو با هم دم میکنم میخورم

من تو پریودی میتخم نخوردم تا حالا

کیسه اب گرم بزار خوب میشه بابونه دم کن بخور

من واسه درد پریودی میخورم

میتخم هسته اره

چیه این

این گلپره؟

سوال های مرتبط

چشم انتظار🥺🤰 چشم انتظار🥺🤰 قصد بارداری