مامانا برای اینکه شیرم زیاد بشه چی بخورم؟!

۷ پاسخ

اب هویج اینا نخور
زردی میاره خوب نیست
گاز دارم نخور بچه نفخ و دلدرد میگیره

ابگوشت
ابمیوه مخصوصا
چایی کمرنگ

خرما..شیره خرما..ابگوشت..دمنوش..کاچی..اگه نی نی دختره دمنوش رازیانه…ابمیوه طبیعی..قرص لاکتاول یا هم پودر گالاکتومید

روزی پنج شیش بار بدوش

شیر دوش بزن فشار بده شیر بیاد زیر دوش حمومم ماساژ بده وااقعا جوابه درحدی که شیرات سرریز میشه خودم انجامش دادم

ماش اب گوشت عدس قطره یا پودر شیرافزاخرما

بادام
خرما

قطره شیر افزا
ابگوشت خروس
اب هویج

سوال های مرتبط

مامان سامیار و سامین مامان سامیار و سامین ۱۲ ماهگی
مامان آرتان مامان آرتان ۱۲ ماهگی
مامان شایراد مامان شایراد ۶ ماهگی
مامان ❤️🌹🌹❤️ مامان ❤️🌹🌹❤️ ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی 🧚 مامان جوجه رنگی 🧚 ۱۳ ماهگی