۷ پاسخ

والا من هرچی گفتن خوردم ولی همچین زیاد نشده شیرم سینم خالیه و شل همش
انگار توش نیست

قرص لاکتاول
ماکارانی
کاچی
اگه بچت زردی نداره آب هویج

قرص شیر افزا بگیر بعد نهار شام صبحانه یکی بخور قبل غذا سه چهار دونه خرما بادمجان سرخ شده شیر رو زیاد میکنه

من آب گوشت شیر میخور شیرم زیاد میشه نخورم شیر ندارم

ماکارونی هم شنیدم خوبه

من خودم تجربه ای ندارم اما اینجا ماهی بیاح برای افزایش شیر خیلی طرف دار داره و همه میگن تاثیر داره
ولی خب حالا به غیر از اون خب شیرافزا های مختلف و اینا هم هست

شیرافزا گالاکتومیل
دلستر

سوال های مرتبط

مامان سامیار و سامین مامان سامیار و سامین ۱۲ ماهگی
مامان آرتان مامان آرتان ۱۲ ماهگی
مامان شایراد مامان شایراد ۶ ماهگی
مامان ❤️🌹🌹❤️ مامان ❤️🌹🌹❤️ ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی 🧚 مامان جوجه رنگی 🧚 ۱۳ ماهگی