۷ پاسخ

دیگه افکار کهنه ی بقیه رو اجرا میکنن اگرم بگی اشتباهه میگن قدیمیا میدادن.دیگه نمیگن قدیم چقدر بچه ی بی گناه از بین میرفت و با یه قسمت بود سر و تهش و هم میاوردن

اسکول مسکول بی سواد زیاده جدی نگیر

خوب شما نده

ما خودمون چجوری بزرگ شدیم
الان مشکلی داریم؟؟
من گذاشتم بر عهده مامانم چیزی نمیشه زیاد سخت نگیر
ترنجبین همون چند روز اول براش خوبه ک رودشو‌پاک کنه
حالا میبینی خیلی حساسی خودت بخور از طریق شیر ب بچه میرسه،

ببین داروهایی که تو داروخونه هم دکتر مینویسه از نفت که درست نمیشه از همین گیاهانه....حالا یه سزی چیزاشو تفکیک میکنن

اتفاقا قطره زردی که خریدم روش نوشته گیاه شیرخشت اکثر قطره کولیک هم روشون نوشته شوید رازیانه اینها

چون از قدیم میدادن به بچه و بعضی بچه ها درد هایی مثل کولیک ارومشون میکرده با عرقیجات
بعد یه توضیحی دیگه اینکه قدیم عرقیجات رو خالص میگرفتن
الان یچیزایی قاتی میکنن یا اونجور که باید عرقیجات درست نمیکنن در نتیجه جواب خوبی که باید بده رو نمیده

بعد دیگه یه مادر وقتی میبینه بچش داره درد میکشه گریه میکنه دوس داره هر کاری از دستش بر میاد واسش انجام بده
حالا دور از جون همه نوزاد ها به بعضی ها نمیسازه به بعضیام میسازه

سوال های مرتبط