زعفرون تو غذا خیلی کم باشه طوری نمیشه
مثلا از ۸ هفته ب بعدت بخور
ولی دارچین اصلا خوب نیست
عسل میگفتن خوب نیست ولی من کم میخوردم از همون اول چون بدون عسل نمبتونستم
چون از همه چیز بدم میومد
دل و جگرم ک کلا مبگن خوب نیست
ولی بقیه چیزا ب اندازه کم بخور حتی اگر دلت پفک چیزیم خواست بخور ولی کم بخور
یا اگر کامل خوردی حداقل دفعه بعدیش باشه دوهفته بعد بخور باز
فقط زعفرون نخور چون خطر سقط داره خدایی نکرده. همه چی بخور قلب جنین تشکیل بشه. هرکی میگه اینو نخور اونو بخور تجویز خودشه
هرنوع دمنوش
زعفران
جگر و دل و...
اب هویج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.