سلام خانوما خوردن زیره بده؟نباید بخورم ؟

۷ پاسخ

هیچی نمیشه اگه بیخیال باشی

الان که خوردی نوش جونت به خودت استرس نده که استرس خودش سمه

سلام توغذا باشه اشکال نداره ولی دمنوشش رونخور

اره خیلییییی گرمه زنی ک زایمان میکنه باید بخوره ک شیرش زیاد شه و بدنش گرم بشه دوران حامله گی نباید بخوری

کلا تو بارداری هیچ دمنوشی رو نخورید چه لزومی داره
خانم‌ها وقتی دچار حبس پریودی میشن زیره میخورن چون قائده آور هست، چرا باید تو بارداری بخورید آخه

بخور ولی خیلی کم

زیره گرمه خوب نیست حداقل سه ماه اول مراعات کن

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان معصومه مامان معصومه هفته بیستم بارداری
مامان فندق 🤍 مامان فندق 🤍 هفته هفتم بارداری
مامان نویان👶🏻💙 مامان نویان👶🏻💙 هفته بیستم بارداری
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیمو شیرین🍋 مامان لیمو شیرین🍋 هفته بیستم بارداری
مامان عشقولی، ✨🪅🧸 مامان عشقولی، ✨🪅🧸 هفته سی‌ویکم بارداری