هیچی نمیشه اگه بیخیال باشی
الان که خوردی نوش جونت به خودت استرس نده که استرس خودش سمه
سلام توغذا باشه اشکال نداره ولی دمنوشش رونخور
اره خیلییییی گرمه زنی ک زایمان میکنه باید بخوره ک شیرش زیاد شه و بدنش گرم بشه دوران حامله گی نباید بخوری
کلا تو بارداری هیچ دمنوشی رو نخورید چه لزومی داره
خانمها وقتی دچار حبس پریودی میشن زیره میخورن چون قائده آور هست، چرا باید تو بارداری بخورید آخه
بخور ولی خیلی کم
زیره گرمه خوب نیست حداقل سه ماه اول مراعات کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.