خانوما کرابیه یا همون زیره سبز خوبه من بخورم؟

۴ پاسخ

چرا خوب نیست من همه رو استفاده میکنم مخصوصا زیره سبز توی ماکارونی میریزم 😐

ن خوب نیس

آخه زیره؟

نوشته بود خوب نیست نه زیره نه سیاه دونه نه خاکشیر نه آویشن و بابونه :(

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان عشقولی، ✨🪅🧸 مامان عشقولی، ✨🪅🧸 هفته سی‌ویکم بارداری