۴ پاسخ

زرنگ هوشی و استعدادی نیستن بچه های این دوره زمونه
تو مسائل خاله زنکی و مسائل بزرگترا که بهشون ربطی نداره زرنگن
وگرنه خواهر من معلم ابتداییه میگه بچه های این دوره استعداد وهوششون خیلی ضعیفه تودرس
فقط زبون دارن یه متر

بنظر من که به خاطر ویتامینا و فولیک اسید خوردن تو بارداری
البته دگ ورژن جدیدن بچه ها با ماها نمیشه مقایسه کردشون

بخاطر داروها و مکمل های مصرفی تو بارداریه بعدم غذاهای الان هم خیلی متفاوت با گذشتس اکثرا هورمونی هستن و فست فود خب همینا خیلی روی مغز جنین اثر داره برای همین اینقدر شیطونن و‌یجا بند نمیشن

بنظرت مدل ۷۰ بهتره یا مدل ۴۰۴😂😂😂😁 بروز و شیطون ترن دیگه

سوال های مرتبط