۱۰ پاسخ

من دکتر براون استفاده میکنم از بدو تولد عالی بود پسرم هم شیر خودمو خورد هم شیرخشک اصلا از سینه زده نشد

فقط دکتر براون همه چی امتحان کردم رو دستش نیست.فقط شستنش یه ذره رو مخه

ببی لند

دکتر براون

از نوزادی دکتر براونز استفاده میکنم راضیم
اونت و هی اورشی هم داره پسرم ولی دکتر براونز خیلی بهتره

اونت خیلی خوب هست البته فیکش زیاد هست حتما اصل رو بگیر

من همه شیشه شیر ها امتحان کردن ( دکتر بروان، هی اورشی، بیبی سیل) هیچی برای دختر من بهتر از اونت نبود

میگن دکتر براون خوبه بعد اونت

من از اونت خیلی راضی ام. هم شستنش راحته هم تا مک نرنه بچه شیر نمیاد هم جنسش عالیه

اونت
من خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۴ ماهگی