۶ پاسخ

یچیزی هست ولی هیچی نیس🦦

استرس..

کیست داری حتما یا هورمونات بهم ریختس

اگه شیرخودتو میدی طبیعی هس

منم اینطوری بودم همین امروز پریود شدم🤣🫠

کاش مننم اینجوری بودمممم

سوال های مرتبط