۹ پاسخ

نوشابه دلستر گازدار نخور

هرچیزی ک حبوبات داره نخور فعلا … ترشی نخور با غذا .. خیار نخور

فلفل دلمه ای، قارچ ، اسفناج

حبوبات و لبنیات و میوه ها سردن و نفخ دارن،بادمجون خیلی نفخ شدیدی داره

حبوبات ،نوشیدنی های گازدار ،سبزیجات بجز گوجه فرنگی بدون پوست، نباید بخورید.میوه ها رو بدون پوست بخورید و اگر میخواید خیلی رعایت کنید بهتره فعلا لبنیات هم نخورید و بجاش قرص کلسیم هر روز عصر یکی بخورید.

تمام حبوباب مخصوصا لوبیا و نخود
انواع سبزی ها
انواع سالاد
میوها تقریبا همه به جز موز
خودتو ببند به سوپ ساده بدون سبزی و هویچ و اینا سوپ قارچ نخور،پلو با کره حیوانی،گوشت ،نیمرو،خرما ،آجیل،زیرهدزعفران

لبنیات حبوبات سبزی جات

ماکارانی هم نمیشه خورد؟؟؟؟پس چی بخوریممم

کامنتا رو خوندم 😐 پس کوفت بخوریم ؟ 😐😐😐😐😐

سوال های مرتبط