نوشابه دلستر گازدار نخور
هرچیزی ک حبوبات داره نخور فعلا … ترشی نخور با غذا .. خیار نخور
فلفل دلمه ای، قارچ ، اسفناج
حبوبات و لبنیات و میوه ها سردن و نفخ دارن،بادمجون خیلی نفخ شدیدی داره
حبوبات ،نوشیدنی های گازدار ،سبزیجات بجز گوجه فرنگی بدون پوست، نباید بخورید.میوه ها رو بدون پوست بخورید و اگر میخواید خیلی رعایت کنید بهتره فعلا لبنیات هم نخورید و بجاش قرص کلسیم هر روز عصر یکی بخورید.
تمام حبوباب مخصوصا لوبیا و نخود
انواع سبزی ها
انواع سالاد
میوها تقریبا همه به جز موز
خودتو ببند به سوپ ساده بدون سبزی و هویچ و اینا سوپ قارچ نخور،پلو با کره حیوانی،گوشت ،نیمرو،خرما ،آجیل،زیرهدزعفران
لبنیات حبوبات سبزی جات
ماکارانی هم نمیشه خورد؟؟؟؟پس چی بخوریممم
کامنتا رو خوندم 😐 پس کوفت بخوریم ؟ 😐😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.