کارت چیه خواهر ؟
ماشین فروختیم، خونه مستاجری، خودم دنبال شغل خونگی هستم دوست دارم درآمد داشته باشم. همسرم حقوق بازنشستگی داره کفاف زندگی رو نمیده...
ما خونه داشتیم ماشینم همینطور فروختیمش طبقه بالا خونمونو برداشتیم الان فعلا پیادهایم😂💔
درامدم بین ۳۰ تا ۴۰ متغیر خودمم شاغل نیستم دزحال حاضر ، نگام به دست شوهره😂💔
خونه و ماشین داریم خودم فعلا مرخصی ام همسرمم میانگین ۱۰۰
کار خودت چیه
ماشین داریم خونه مستاجریم کار ندارم خودم🥲🥲
همسرم ۴۰ الی ۴۵
فقیرتون منم 😂خونه نداریم شوهرم بیکاره خودشو پاره کنه فقط اجاره خونه رو بده ماهی 2ملیون
یه خونه ، یه پراید
۲۰
یه خونه
یه ماشین
خودم حدود ۱۷
همسرم حدودا ۳۰
پارس داریم خونه هم براخودمون من کار نمیکنم همسرم هم ماهی ۸۰/۱۰۰
خونه داریمماشین تازه فروختیم یهویی جنگ شد نشد بخریم.. درامد همسر ۳۰وخورده ای خودم چس تومن.
شغل خودتون چیع گلم
دو تا ماشین داریم اما خونه نداریم درامد شوهرم نزدیک سی خودم چس تومن😂
خونه مسکن ملی هنوز تحویل ندادن دم تحویله😂
ماشین داریم
حقوق همسرمم حدودا ۵۰
یه خونه
یه مغازه
یدونه هم تولیدی جوراب
یدونه ماشین
خودم درآمد ندارم کار نمیکنم همسرمم متغییره درامدش
خونه ماشین دارینم خودم ۱۵ همسرم ۳۲😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.