طلاق واقعا شجاعت میخواد که هرکسی نداره ولی تو داشتی
خیلی سختهه ولی تو میتونی مطمئن باش
بخدا خیلی نگرانتم انشاالله خیلی زود به ارامش برسی ❤️🩹💔
عزیزم تاپیکات برام نمیومد الان تو دوستام دیدمت واقعا ناراحت شدم برات حق تو این نبود 🥲
اما قوی باش ، امیدوارم روزای خوبی در انتظارت باشه گلم
تاپیکهاتو خوندم آفرین ک رفتی و واینسادی شجاعتت رو تحسین میکنم
ناراحت نباش زهرا فقط قوی باش
.تومیتونی خدابزرگه
چندتا خواهر و برادرین عزیزم؟
عزیزم قوی باش تواونهمه سختی پشت سر موندی وتنها بودی وازپسشون براومدی اینم پشت سرمیگذاری فقط قوی بمون آینده تو باید خودت بسازی یادت نره آیهان یه مامان قوی میخاد پس اشکاتو پاک کن و بهتر فکر کن برای کاریکه میخای انجام بدی
ابجی میای روبیکا یکم صحبت کنیم
مشکلامون شبی همه 🥲💔
دوری از بچه خیلی سخته ، ادم تحمل دوری یه ساعتشو نداره چه برسه به چند روز
ولی خدا که به دلت انداخته این راهو پیش بگیری حتما صبرشم بهت میده❤️ ایشالا مشکلت حل میشه
بچه گناه داره بدون پدر یا مادر بزرگ بشه
ایشالا شوهرت ادم بشه پشیمون بشه برگرده دنبالت و واااقعا دیگه اخلاقش درس بشه بچت پیش دوتاتون بزرگ بشه🫠
امیدوارم خدا یه دلت یه نگاهی کنه
درکت میکنم خیلی سخته شرایطت
تا میتونی صبر کن و امید داشته باش
زانوی غم بغل نکن
میدونم حالت بده ولی مجبوری خودتو دل داری بدی
دل برای بچت نسوزه، ابجی منم دلش برای بچش سوخت اوردش پیش خودش، با خون دل بزرگش کرد با احترام باهاش رفتار کرد، دنیا رو به پاش ریخت و... الان ۱۴ سالشه شد اینه دق ابجیم، کپی برابر اصل باباشه، انگار این رفتارا تو ژنتیکشونه، فوش میده میزنه ابجیمو، ، ابجی بدبختم نه راه پس داره نه راه پیش، بچه هم نمیره پیش باباش، هرکس هم میاد خاستگاریش تا میفهمه بچه داره میره پشت سرشو نگاه نمیکنه، ابجیم سوخت پاش
وای چقد بده حس الان تو نمیتونم درک کنم
ولی میدونم دوری از بچه خیلی خیلی میتونه سخت باشه
تجربه ندارم ولی چون مادرم میدونم واقعا سخته
جان دل انشاالله درست بشه❤️
عزیزم چه ناراحت بشی چه نشی اینو باید بگم چون باید بدونی! بچه رو بیار پیش خودت ! پسر وقتی بزرگ شه دیگه تورو قبول نمیکنه! خاله من سالها پیش طلاق گرفت ...شوهرش بچه رو ب خالم نداد .....پسرش پیش باباش بزرگ شد ولی هرگز دیگه مادرش رو نخواست اصلا دوست نداشت حتی ببینتش..... بچه رو بیار پیش خودت
شوهرت خیانت کرده ؟بنظرم تنها دلیلی ک ادم میتونه بچشو ول کنه بره فقط همین دلیل میتونه باشه که تحملش واقعا سخته 🥲
عشقم این راهی ک اومدی سختی داره باید تحمل کنی اما بعدش آرامش داری
من این قدر گریه کردم چشام پف کرده قرمز شده
ولی تو خیلی خوشگلی🥰
چیشده😢😢😢
قربون چشمات
سختیا میگذره فقط صبر صبر ...
حیفه این چشم ها نیست گریه کنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.