۴ پاسخ

بعضی نوزادا تا 4 ماه و بعضی تا 6ماه نفخ دارن به مرور خوب میشه ببر دکتر بهش شربت میده

ببین چی میگم
حبوبات نخور خب
بعدی شربت گریپ میکسچر بگیر صبح و شب بده بعد یکهفته تاثیرشو میبینی
قطره دایمتیکون بگیر هر موقع دیدی گریه و بیقراریش زیاده هفت قطره ازش بده معجزه میکنه

حبوبات نخور . سردی نخور . شاید یه کم اثر کرد . ببر دکتر قطره بده

عزیزم تا ۴ماهگی همینه همه بچه ها تقریبا دارن این مشکلو

سوال های مرتبط