بعضی نوزادا تا 4 ماه و بعضی تا 6ماه نفخ دارن به مرور خوب میشه ببر دکتر بهش شربت میده
ببین چی میگم
حبوبات نخور خب
بعدی شربت گریپ میکسچر بگیر صبح و شب بده بعد یکهفته تاثیرشو میبینی
قطره دایمتیکون بگیر هر موقع دیدی گریه و بیقراریش زیاده هفت قطره ازش بده معجزه میکنه
حبوبات نخور . سردی نخور . شاید یه کم اثر کرد . ببر دکتر قطره بده
عزیزم تا ۴ماهگی همینه همه بچه ها تقریبا دارن این مشکلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.