نصف شبا خیلی گشنم میشه موندم دیگه چی بخورم

۸ پاسخ

واااای منم همینم مجبورم زود بخوابم ضعف میکنم

بیسکوئیت

منم گشنه ام‌میشه ولی به نظرم لازم‌نیس چیزی بخوریم همون شام کافیه
منکه از وقتی میخوابم تا صبح ساعتای ده هیچی نمی‌خورم.

منم همینم کشمش مویز میخورم..

🫤من شبا تا صبح فکر میکنم چی بخورم دوباره میگم اتاق تا یخچال راهش طولانیه ولش میخوابم

منم همنین جوریم واقعاا خسته شدم 🫡🫡🫡

بادام یا پسته بخور
بزار کنار تخت ک پا نشی خابتم بپره

واقعا یه غذا دوبار میخوری بار سوم حال آدم بد میشه 🫠

سوال های مرتبط

مامان دُرین🐣 مامان دُرین🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری