۳ پاسخ

من دو پیمانه با آب ولرم جوشیده شده میخوردم

من یه استکان کوچیک یه پیمانه میریزم. البته من با آب ولرم نمیتونم بخورم. با یخ و آب سرد میخورم

من یک پیمانه.

سوال های مرتبط