مامانا افسردگی درمان داره
شیر
شیر

۷ پاسخ

فقط باید چیز گرم بخوری و عطر گل محمدی بزنی

پیش دکتر طب سنتی برید حتما.اگر امکانش نیست در اینترنت سرچ کنید مواد غذایی که سودای بدن رو زیاد میکنند رو از تغذیه تون حذف کنید حتما ،خیلی خیلی موثره.

منم افسردگی دارم اما هیچوقت قرص نگرفتم یا بستری نشدم شدیدم هست اما خودمو کنترل میکنم

آره عزیزم داره برو پیش روانپزشک

حتما برو پیش یه مشاور

داره ولی نباید بذاری زیاد شدید بشه
و انقد خودشناسیت رو تقویت کنی و ابعاد وجودت رو بشناسی که بدونی کجاها امکان اینکه افسردگی باز برگرده هست

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۳ سالگی