دودست برا پذیرایی و قبلیلرو برا دم دستی استفاده میکنم
ب نظرم اون سه دست و نگه دار برای مهمون یک دستم بگیر برای خودتون دم دستی یا اگه مهمون کم دارین یک دست از اون سه دست و بردار برای دم دست
اونارو بزار بمونه یه دست دم دستی بخر
اصن نخر
سه دست میخلی چیکار یه دستشو بزار دم دست
اونایی ک داری نگه دار جدیدا استفاده کن والا کیف زندگی ببر همش میذاری برا مهمون یعنی برا اون گرفتی🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.