سرماخوردگی کولیک شیرخواران
پایینو بخونید

تصویر
۵ پاسخ

دودست برا پذیرایی و قبلیلرو برا دم دستی استفاده میکنم

ب نظرم اون سه دست و نگه دار برای مهمون یک دستم بگیر برای خودتون دم دستی یا اگه‌ مهمون کم دارین یک دست از اون سه دست و بردار برای دم دست

اونارو بزار بمونه یه دست دم دستی بخر

اصن نخر
سه دست میخلی چیکار یه دستشو بزار دم دست

اونایی ک داری نگه دار جدیدا استفاده کن والا کیف زندگی ببر همش میذاری برا مهمون یعنی برا اون گرفتی🤧

سوال های مرتبط