۳ پاسخ

نه هیچ مشکلی نیست

اگه سند داره بگیرید

بنظرم تا سند جدا نگیرین بهتون ندن اوکی نیست
برای سند هم فکر کنم باید اون بقیه رضایت بدین فکر کنم باز از وکیل بپورس

سوال های مرتبط

مامان بالام🌱🌈🐥🐥 مامان بالام🌱🌈🐥🐥 ۳ سالگی